?!!
Wszedłem na store.ovi.com.
Próbowałem się zarejestrować, nie udało się (nazwa usera zajęta). Okazało się, że w sklepie loguje się danymi z portalu Ovi.
To dlaczego fakt wcześniejszego zalogowania w www.ovi.com nie wystarczył? Przecież to ta sama domena…
Wszedłem.
Ustawiłem jaki mam telefon (Nokia E51), chociaż wcześniej w Ovi już to ustawiałem!
Wszedłem na stronę z kontentem a tam…. szaleństwo. Biały ekran. Zero. Nic.
Sprawdziłem na filtry – może jakoś zawęziłem kontent, ale nie – świeci się „Show All”.
Ja rozumiem że:
The mobile client is availablein English, German, Italian, Russian and Spanish and supports operator billingin Australia, Germany, Ireland, Italy, Russia, Singapore, Spain and the UK.
ale co z darmowym kontentem? Widżetami?
No i nigdzie nie było napisane że Polska nie jest obsługiwana.
No ja dziękuję. Co za falstart.
poprostu zarejestrować się nie umniesz i kłamiesz beszczelnie !!!!
Poruszony twoją uwagą (zupełnie niesłuszną – gdybym się nie zarejestrował to nie mógłbym wejść) wszedłem do serwisu.Faktycznie, teraz działa.Wyszukałem aplikację, nacisnąłem że chce ją pobrać. Serwis napisał że mam czekać na SMS-a no i od wczoraj czekam…